آموزش نقاشی روی پارچه

۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۸ کد : ۱۹۹۴ دوره های برتر
تعداد بازدید:۳۶۹۴
آموزش نقاشی روی پارچه

آموزش نقاشی روی پارچه

دوره آموزش نقاشی روی پارچه یکی از ایده‌ال‌ترین دوره‌های هنری آموزشگاه خیاطی هنرمادر است که ترکیبی از هنر و نقاشی و خیاطی را به هم اضافه کرده است. در این دوره آموزشی هنرجو به راحتی می‌تواند با انواع رنگ‌ها و ترکیب‌ها آشنا شود و انواع طرح‌های فانتزی مانند گل، گلبرگ؛ غنچه و سایر اشکال را روی پارچه طراحی کند. شما می‌توانید پس از یادگیری این هنر جذاب از آن برای زیبا کردن پیراهن‌ها و شومیزهای دخترانه استفاده کنید و از تماشای هنرنمایی خود لذت ببرید.

ارائه مدرک معتبر قابل ترجمه از طرف جهاد دانشگاهی واحد الزهراء (س)

طراحی روی لباس به سلیقه خودتان

در نگاه اول شاید اینطور به نظر برسد که نقاشی روی پارچه هیچ نیازی به آموزش ندارد. اما واقعیت این است که نقاشی روی پارچه یک هنر حرفه‌ای است و اصول و ریزه‌کاری‌های خود را دارد. به همین دلیل ما در آموزشگاه خیاطی هنرمادر این حرفه را به صورت تخصصی به هنرجویان آموزش می‌دهیم. اگر شما نیز به طراحی و نقاشی روی پارچه علاقمند هستید برای آشنایی با این دوره، با ما در ادامه این مطلب همراه شوید.

در دوره آموزش نقاشی روی پارچه چه مهارت‌هایی را می‌آموزیم؟

ارائه اصول نقاشی روی پارچه در دوره آموزشی تخصصی

دوره آموزش نقاشی روی پارچه از جمله دوره‌های خلاقانه در حوزه خیاطی است که موفقیت در آن به استعداد و مهارت هنرجویان وابسته است. ما در آموزشگاه هنرمادر، اصول نقاشی روی پارچه را طی دو دوره به هنرجویان خود آموزش می‌دهیم. هر دوره شامل ۸ جلسه و مدت زمان هر جلسه یک ساعت و سی دقیقه است. شایان ذکر است این دوره دو روز در هفته و برای تمامی گروه‌های سنی برگزار می‌‌‌شود.

آیا کلاس نقاشی روی پارچه پیش نیاز دارد؟

برای شرکت در این دوره، نیازی به گذراندن هیچیک از کارگاه‌های آموزش خیاطی به عنوان پیش‌نیاز ندارید. پس اگر فقط به این هنر علاقمند هستید و توانایی طراحی از روی شابلون را دارید، می‌توانید در این دوره آموزشی ثبت نام کنید.

شرکت در دوره آموزش نقاشی روی پارچه فانتزی برای چه کسانی مناسب است؟

با شرکت در دوره آموزش نقاشی روی پارچه به راحتی می‌توانید روی انواع لباس، تیشرت، روسری و حتی کیف نقاشی کنید. این کار به علاقمندان کمک می‌کند تا با یادگیری یک هنر تازه، لباس‌های خاص و متفاوتی را برای خود درست کنند.

یادگیری نقاشی روی پارچه همچنین برای کسانی که به دنبال کسب درآمد هستند، مناسب است. چراکه فرصت تازه‌ای را برای آنها فراهم می‌کند تا در حوزه‌ای که بازار کار زیادی دارند، فعالیت نمایند.

شرکت در دوره آموزش نقاشی روی پارچه چه دستاوردی دارد؟

دوره آموزش نقاشی روی پارچه همچون دیگر کارگاه‌های آموزشی هنرمادر، توسط مربیان حرفه‌ای برگزار می‌گردد. این دوره شامل کار عملی بوده و با رفع ایراد از هنرجویان همراه است. در نتیجه هنرجو پس از اتمام هر دو دوره آموزش نقاشی روی پارچه می‌تواند روی انواع پارچه و لباس به شکل حرفه‌ای نقاشی کند.
هنرجویان پس از گذراندن دو ترم متوالی این دوره، توسط آموزشگاه خیاطی هنرمادر به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی شده و می‌توانند پس از شرکت در آزمون، مدرک معتبر این سازمان را دریافت نمایند.

با دریافت مدرک می‌توانید یک کسب و کار کوچک از طراحی‌های خلاقانه با کمک نقاشی روی پارچه داشته باشید. نقاشی روی لباس‌های ساده، نقاشی روی لباس بچه‌گانه، نقاشی روی کیف و کفش پارچه‌ای، نقاشی روی انواع کوسن، پرده و رومیزی و هزاران ایده خلاقانه دیگر بعد از این دوره برای شما قابل دسترسی خواهند بود.

دوره‌های تکمیلی طراحی روی پارجه و ورود به بازار کار

برای اطلاع از شرایط ثبت نام و شهریه دوره‌ها می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۷۲۳۸۰۴-۰۲۱ تماس بگیرید. ما در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی واحد الزهراء (س) پاسخگوی کلیه سوالات شما در خصوص این دوره آموزشی هستیم.

سرفصل‌های آموزشی

مدرس دوره

خانم شهلا رفعتی (لیسانس و فوق لیسانس عکاسی دانشگاه هنر تهران) مدرک نقاش درجه ۱ و درجه ۲ فنی حرفه ای

مدرک وزارت ارشاد نقاشی پارچه

سابقه تدریس نقاشی حوزه نقاشی نوجوان فنی حرفه ای

نمونه کارهای استاد ‌‌‌‌‌‌‌

کلید واژه ها: نقاشی پارچه نقاشی روی پارچه جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی واحد الزهراء(س)


نظر شما :